Jeeeh jarig en visite! - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Jeeeh jarig en visite! - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Jeeeh jarig en visite!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

17 Juni 2009 | Duitsland, Cochem

Woensdag 17 juni: Na een kleine maand eindelijk weer een berichtje van mij! Ik ben de laatste tijd niet zo geïnspireerd geweest om iets te schrijven, maar dat ga ik nu ruimschoots goed maken (hoop ik…) Even de gebeurtenissen van afgelopen tijd op een rijtje:

Maandag 25 mei hebben Linda, Chiara en ik gebarbecued. Weliswaar in het onweer, maar dat heeft ook wel weer wat :-p Chiara heeft namelijk een bbq van haar opa en oma gekregen en die moest natuurlijk wel meteen ingewijd worden! En het is altijd leuk om een klein fikkie te stoken (dochtertje van de brandweerman hè). Ik kreeg echt een vakantiegevoel, nja meer campinggevoel, maar daar doen we het dan maar voor haha! We hebben ‘m daarna niet meer gebruikt, maar dat komt nog wel goed denk ik zo!

Linda was op 10 juni jarig, maar omdat ze naar huis was voor een herkansing (en meteen dr verjaardag natuurlijk) hebben Chiara en ik er samen maar een borrel op gedronken!

Afgelopen vrijdag (12 juni) was ik jarig! Nu vond ik het feit dat het mijn verjaardag was wel wat minder interessant dan het feit dat mijn familie hierheen kwamen, maar mijn verjaardag was wel de aanleiding! Rond 15.00 uur stonden mijn vader, moeder en Arjan op de stoep en als de klap op de vuurpijl stond Marinus bij de achterdeur! Dat vond ik de eerste momenten vrij normaal totdat doordrong dat hij helemaal niet zou komen… dus dat was wel een superleuke verassing :-D !! Na het inladen van mijn spullen en het uitladen van de boodschappen die ik besteld had vertrokken we naar de bungalow die speciaal voor de gelegenheid gehuurd was. Niet veel later arriveerden ook Kenneth en Irene, Jurgen, Mika, Hans en Eva en Jana!! Die kleine meid is al groot geworden zeg! Het is maar goed dat ik bijna elke week foto’s ontvang, dan kan ik dat ook nog ’n beetje in de gaten houden ;-)
’s Avonds kwamen Linda en Chiara een borrel doen en zo werd het met een stuk gebakken taart van mijn moeder een gezellige boel!
De volgende dag zijn we Cochem in gegaan en hebben een rondvaart op de Moezel gedaan, het was erg lekker weer en dat was wel een gelukje na het slechte weer dat we hier de hele week gehad hadden. ’s Avonds kwamen Chiara en Linda er ook weer bij en hebben we met zijn allen gebarbecued. Tijdens het barbecueën nog een potje lummelen gespeeld en ontdekt hoe leuk het kan zijn om met een plastic zak een heuvel af te glijden (voor mij een kleine flashback naar Kelowna, waar we dat met een vuilniszak in de sneeuw deden haha). Ook heb ik mijn lieve nichtje Jana voor het eerst de fles mogen geven :-D
Die zondag vertrok de hele meute weer naar huis… en waren er nog precies 4 weken in Cochem over voor mij! Het was een heel gezellig weekend, wat voor mij niet beter kon! En ik heb natuurlijk ook hele leuke cadeautjes gekregen, zelfs iets moois per post ontvangen! Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor de verjaardagswensen per sms, kaart, krabbel etc.!! Heel leuk dat jullie er zo goed aan gedacht hebben :-)

Afgelopen maandag zijn er twee nieuwe stagelopers in de bungalow bijgekomen. Ze blijven hier voor twee maanden (maar in die tussentijd zijn Linda en ik al weer weg), lopen stage bij de Sport en Animatie en vallen dus onder het management van Linda en mij :-p (klinkt zo leuk haha). Het managen verloopt overigens best goed, alhoewel Sport en Animatie niet helemaal mijn ding is.

Nou ik hoop dat ik mijn afwezigheid op mijn wbj een beetje heb goed gemaakt! Tot snel!

Liefs

ps. foto's staan op mn hyves

  • 17 Juni 2009 - 14:30

    Leon:

    Hey Anne..! Gefeliciteerd.. was 't niet vergeten hoor.. Succes met de laatste weken!!

  • 17 Juni 2009 - 16:15

    Janet:

    Hey Anne!

    Je weekend klinkt echt heel leuk, zo kun je de laatste weekejes wel weer uitzitten hé ;) Nog even en dan zit je weer lekker op kamers in het mooie Zeeuwse en wonen eindelijk weer dicht bij elkaar in de beurt!

    Hou je haaks en tot snel!

    Liefs,
    Janet

  • 17 Juni 2009 - 18:44

    Jo En Henk:

    Lief nichtje,

    Helaas konden wij er niet bij zijn afgelopen weekend. Maar zoals je vast wel weet denken wij heel veel aan je!
    Fijn dat jullie zo'n SUPER weekend hebben gehad en als je terug bent MOETEN we echt winkelen. Heb je het nog in de groep gegooid?

    Nu nog de laatste weekjes en het zit er weer op. Hoop dat het nog maandje lekker weer is, is toch gauw prettiger de tijd doorkomen.

    Hele dikke kus en tot heeeeeeeeeeeeeeel gauw.

    We denken aan je!

  • 17 Juni 2009 - 21:09

    Leandra:

    Heej,

    Dat klinkt allemaal weer superleuk.. En ook echt tof dat je familie is langsgeweest joh.. Ennuh..ok van mij nog gefeliciteerd.. Kep het de laatste tijd wat druk, dus had geen tijd om te je krabbele (A) Dus bij deze ;) Mar die laatste paar weekjes komen vast wel goed, en ik denk, zo te lezen, dat het ook nog wel gezellig wordt.. Veel succes nog..;)

    xxx

  • 22 Juni 2009 - 10:47

    Elles:

    Jooooh Anne!!!
    Lekker bbq-en he! Gaaf man. Had 't ff laten weten! :p
    Wel een hele lieve verrassing van Marinus dan! en je afwezigheid heb je nu weer goed gemaakt hoor ;)
    Tot snel! en nog ff volhoude met die laatste loodjes!

  • 29 Juni 2009 - 14:20

    Ellen:

    Hey Anne, nog maar 12 dagen! Echt balen dat ik niet meer langs kon komen, maar het was vast heel gezellig met Barbara :D!

    Tot snel,
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Cochem

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 16477

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: