Bezoek van mn popjes! en promotie... - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Bezoek van mn popjes! en promotie... - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Bezoek van mn popjes! en promotie...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

21 Mei 2009 | Duitsland, Cochem

Donderdag 21 mei: Afgelopen weken is eigenlijk alles zo zn gangetje gegaan, mijn dagen zijn meestal gevuld met overdag werken en ’s avonds een filmpje kijken met mijn roomies!

Op woensdag 6 mei zijn we met zijn allen uitgeweest in Cochem-centrum, een aantal collega’s hadden gevraagd of we mee wilde gaan en elke uitnodiging die kan leiden tot een paar uurtjes van het park, nemen we met beide handen aan. Ik had een taxi geregeld voor 23.00 dus we stonden ook netjes op die tijd bij de taxistandplaats. Na een misselijkmakende tocht (de taxichauffeur reed iets te pittig door de bergen) kwamen we aan bij de Königsteke (waar Linda en ik ook al eens waren met Marinus en Amber). Het was deze keer wat drukker en nu konden we ook zowaar wat mensen, het werd dus een erg gezellige avond! Linda en ik werden aan het eind van de avond nog vermaakt door een dronke Duitser (die er niet zo goed tegen kon als je hard op de tafel ging slaan) en Line dansen is hier echt IN… rare jongens…die Duitsers :-p

Afgelopen weekend zijn Désiré, Desireé, Jennifer en Mandy langs geweest!! Vrijdagnacht kwamen ze aan, toch lichtelijk geschrokken van de bergen in het donker (dan ga je ineens wel heel hard naar beneden ;-) ). Om even tot bedaren te komen en te acclimatiseren hebben we nog even een borreltje gedronken en zijn we redelijk op tijd het bed in gedoken. Na lekker uitgeslapen te hebben en warme broodjes vertrokken we rond de middag richting Koblenz om te gaan shoppen!!!:-D Iedereen had wel iets gekocht dus we waren allemaal geslaagd! Ik iets te goed geslaagd… mja ’t is niet dat ik op het park veel geld kan uitgeven dus dat brengt elkaar wel weer in balans… :-p ’s Avonds hebben we het bierspel gedaan, ipv bier dronken wij shotjes, veeeeeeeel lekkerder!!! Al met al een hele geslaagde avond! :-D Zondag gingen ze weer naar huis, maar daarvoor nog even wat gedronken op het terras en bijkomen van de avond ervoor. Ik vond het weekend echt super gezellig :-D :-D

Verder hebben Linda en ik promotie gemaakt! We zijn vanaf aanstaande maandag het hoofd van Sport en Animatie. Steffie, die nu het hoofd is, gaat weg en haar vervanging heeft afgezegd… dus op die fiets zijn wij nu gepromoveerd haha! We mogen de roosters maken, parkjournaals samenstellen, bepalen wie Koos is :-p Heel leuk dus allemaal en ook wel fijn dat we nu echt verantwoordelijk zijn voor iets!

Vanaf morgen zitten we nog maar met zijn 4en in huis… Jhanien gaat dan weer naar huis en een ander meisje is al naar huis vertrokken. Maar vanaf juni komen er als het goed is 2 jongens bij en dan gaan wij al bijna naar huis! Met mijn verjaardag komen mn ouders, Arjan, Hans, Eva en Jana, Kenneth, Irene, Jurgen en Mika naar Cochem. Voor de gelegenheid hebben ze een grote bungalow gehuurd en dan kom ik bij hun logeren ;-) das wel zo gezellig! Ik vind het echt heel leuk dat ze langs komen, voel ik me toch nog’n beetje jarig :-D

Foto’s volgen nog!! Tot snel

Liefs

  • 21 Mei 2009 - 13:57

    Mandy:

    het was zeker een geslaagd weekend :)
    wel gek om je daar te laten op dat gekke park.
    liefs

  • 21 Mei 2009 - 18:18

    Leandra:

    Heej anne...

    Dat klinkt als een leuk weekend..;)
    En echt wel leuk dat je promotie hebt gemaakt...echt goed ;) Vanaf vandaag heb k ook iets meer verantwoordelijkheid gekregen..dus ja..we zijn goed bezig :P
    K spreek je snel weer..;)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Cochem

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 16478

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: