Het bezoek van Linda - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Het bezoek van Linda - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Het bezoek van Linda

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

04 April 2009 | Duitsland, Cochem

zaterdag 4 april: Na het vertrek van mn ouders, Marinus en Amber hadden we 2 dagen later bezoek van 2 meiden uit Nederland die bij het park in Weerterbergen werken. Ze gingen een beetje hun eigen gang dus veel last hadden we niet van elkaar. Tevens heb ik deze week voor het laatst in de horeca gewerkt, aan de ene kant was dat wel jammer, want ik heb nu maar 1 x ’s avonds gewerkt en dat staat dan toch een beetje in het teken van ingewerkt worden en je laten vertellen wat je moet doen. Aan de andere kant ook weer goed, want dat betekent dat ik nu ga beginnen waarvoor ik hier eigenlijk gekomen ben!
Het weekend erop kwamen Linda dr ouders en broertje, omdat ik plotseling toch moest werken op zaterdag kon ik helaas niet mee naar Trier, maar goed, daar was ik gelukkig al geweest met mijn ouders :-). Zondags ben ik wel mee geweest naar Cochem, daar zijn we met de Sesselbahn (kabelbaan) omhoog gegaan en genoten van het uitzicht. Ook was er nog een Paasmarkt, maar die stelde helaas niet zo heel veel voor… ’s Avonds zijn we lekker uit eten geweest in het buffetrestaurant op het park en de volgende dag vertrokken ze weer. Het was weer een erg gezellig weekend!!

Afgelopen maandag kwamen er vriendinnen van Linda op bezoek, dus Linda en ik hadden voor de gelegenheid even vrij genomen ;-) We kunnen nu namelijk zelf grotendeels onze dagen indelen, omdat we zelf mogen bepalen wanneer we aan de opdrachten werken. Op dinsdag zijn we naar Koblenz geweest, om daar eens lekker te gaan winkelen!! Woensdags zijn we Cochem zelf in geweest en hebben we de “beroemde” burcht bezocht! Ook daar weer genoten van een mooi uitzicht en de rondleiding zelf was ook niet verkeerd. Donderdags vertrokken Maria en Marianne weer naar huis en gingen Linda en ik weer aan de slag. Het is inmiddels hier ook heerlijk weer geworden, dus tussen de bedrijven door heb ik nog een poging gedaan om alvast een beetje bruin te worden :-p Vandaag en morgen moeten we ook nog werken aan de opdrachten, maar ze zijn niet al te complex dus we kunnen vast ook nog wel even tijd vrij maken om te gaan zwemmen of lekker buiten te zitten!

Deze maand gaat wel spannend worden, want ik weet nog niet wanneer ik naar huis toe kom…! Ik heb er wel al heel veel zin in om iedereen weer te zien en vooral om het nieuwe familielid te verwelkomen!! Ik hoop jullie allemaal weer snel te zien of te spreken :-D

Liefs

  • 04 April 2009 - 14:00

    Jolanda:

    Hi Anne,
    Ik kan niet wachten tot je weer even thuis bent.................want dan is idd ukje er!

    Kan me voorstellen dat het zeker voor jou een rare tijd is, niet wetend wanneer je er even tussenuit mag!

    Hoop dat je je tot die tijd nog een beetje kunt vermaken en dat er nog meer bekende van jullie langs zullen komen.

    Tot heeeeeeeeeeeel snel in WIlnis!!

    Dikke kus,
    Jo en Henk

  • 04 April 2009 - 15:35

    Mandy:

    wat leuk dat er steeds zoveel bezoek langs komt. is wel leuk om dan even wat anders te doen.

    binnenkort kom je weer naar nederland. gezellig. en dat is dan helemaal wat anders doen. :)

    tot snel xxxx

  • 04 April 2009 - 17:16

    Leandra En Elles:

    Heej,

    Wel gaaf dat je zoveel bezoek hebt gehad, en ook lekker dat je je dagen eigenlijk zelf in kunt delen!! En t was ook echt gaaf om jou en Linda vandaag te hebben gezien!! Dat was echt wel tof :P We hopen dat in Augustus alles nog doorgaat, maar daar hebben we het nog wel een keer over..;)
    xxx

  • 12 April 2009 - 10:16

    Eva:

    Hoi Anne,

    Leuk weer verhaal van je te lezen.
    Ik ben ook erg benieuwd wanneer we je kunnen bellen dat het zover is :-)

    Heb ukje al verteld snel hoor. Nu hopen dat het nog wil luisteren ook :-)

    Liefs Hans en Eva.

  • 12 April 2009 - 21:45

    Wilma :

    Annemarie,
    Met veel plezier lees ik ook jou belevenissen.
    Nu wil ik je even 'n raad geven,ZOEK A.U.B.'N ANDERE LOVER.
    Ik vin 'm er nogal gevaarlijk uitzien.
    Groetjes de moeder van Elles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Cochem

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 16483

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: