Veel beleefd... eerste zwarte beer gezien!! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Veel beleefd... eerste zwarte beer gezien!! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Veel beleefd... eerste zwarte beer gezien!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

10 September 2008 | Canada, Kelowna

Woensdag 10 september, 11.00: Sorry, maar die foto’s ben ik jullie dus nog steeds schuldig Ik ga even proberen te regelen dat ik een site heb waar ik alle foto’s op kan knallen, op deze site kunnen nl maar max 10 foto’s en das natuurlijk veelste weinig!! Maar goed… heb afgelopen dagen wel weer veel beleefd dus bereid je maar voor op (nog) een lang verhaal (ben trouwens ook niet zo goed in korte verhaaltjes schrijven want ik wil gewoon zo veel mogelijk vertellen).

Zaterdagmiddag zijn we naar het strandje gegaan waar we Justin (onze Canadese vriend) zouden ontmoeten om te gaan jetskiën (dat ding heet anders, maar kan er niet meer opkomen) en er achter hangen op zo’n band. Ik had het niet zo warm dus bedacht maar dat ik lekker op het droge bleef, maar… het zag er wel erg vet en ik had mn bikini toch al aan! Eerst achter op de jetski en Antoine en Marie op de band, toen ging ik het water in en Antoine op de jetski. We waren nog geen meter verder en toen stopte de jetski dr mee :-s, eerst het probleem proberen op te lossen maar dat ging hem niet helemaal worden. Vervolgens is iedereen het water in gesprongen en zijn we al zwemmend met het apparaat terug gegaan. Dat was nog een heel eind, want we waren voor mn idee halverwege het meer! Maar het is allemaal goed gekomen en dat moest gevierd worden (niet dat we aanleiding nodig hebben voor een feestje, maar het gaat om het idee). ’s Avonds eerst wat op de campus gedronken en toen spontaan besloten dat we Downtown naar de club Flashbacks gingen. Ik heb daar echt een superavond gehad!! Het was heel gezellig en sinds lange tijd (zo’n twee weken) weer lekker gedanst en uit mn dak gegaan!

De volgende ochtend had ik (en ik niet alleen) wat moeite om mn bed uit te komen, Janet had namelijk bedacht om met zn allen te gaan fietsen/mountainbiken in de bergen! Nu waren er meer mensen die dat wel een heel leuk idee vonden en zo stonden we met een groep van 15 bij de fietsverhuur! Nadat iedereen een fiets had zijn we richting de Black Mountain vertrokken, daar reden we door de prachtige natuur totdat iemand een lekke band had en, nadat het een uur later gemaakt, was de ketting eraf vloog. Ik vond dat niet zo erg, want het was lekker weer, ik kon de omgeving zo op mn gemakje bekijken en even wat drinken. Eenmaal onderweg kwamen we een wel erg steile helling tegen, die zijn we maar lopend opgegaan. Daar boven aangekomen zagen we een nog hogere berg, na even uitgerust te hebben ben ik de anderen de berg opgevolgd. Ik kwam boven en wat was er te zien; mooi gemaaid gras, holes, vlaggetjes en mensen gekleed in typische golfkleding! En niet veel later een werknemer die ons doordringend maar vriendelijk verzocht om weer naar beneden te gaan. Gelukkig wist hij een beter weg om naar beneden te lopen, anders hadden we denk gegleden. Achteraf ben ik die man wel dankbaar, want vlak voordat we weg zouden fietsen (na een kleine picknick) hebben we een zwarte beer gezien aan de andere kant van een dal!! Wellicht hadden we die niet gezien als we nog wat langer op die berg hadden gezeten…
Eenmaal terug op de campus nog wat gegeten, en ’s avonds naar de pub waar Charles (onze andere Canadese vriend :-p) werkt geweest gedronken en op tijd mn bed in.

Maandagochtend op tijd eruit voor mn Spaanse les en die dag had ik ook voor het eerst Mulitcultural Management. Zoals de naam misschien wel doet vermoeden gaat het voornamelijk over verschillende culturen en hoe je daar mee moet omgaan (zowel in de normale als zakelijke wereld). Op dinsdag zijn Ellen, Leon en ik voor het eerst en meteen het laatst naar de Mc Donalds geweest. We moesten lang wachten wat op zich wel melig was, omdat er maar 4 andere mensen waren ofzo, maar het was ook niet van de “kwaliteit” die we in NL gewend zijn! Voor vanavond staat er eerst een les van 17.00 tot 20.00 op het programma en daarna Die Hard 4 kijken onder de sterren!

xxx

  • 10 September 2008 - 21:05

    Jolanda:

    Hi Anne,

    Eindelijk ben ik de eerste!

    Die verhalen van jou kunnen niet lang genoeg zijn hoor, het blijft leuk om je zo te volgen. Maar goed als ik te weinig kan lezen gaan we gewoon een uurtje bijkletsen, werkt ook heel goed.

    Spreek je vast snel weer, dikke kus

    Jolanda

  • 10 September 2008 - 21:11

    Linn:

    Hai! Ben nu ook met je op msn (A) ma wil ff zeggen dat de natuur daar echt superrrrr mooi is! Heel anders dan in het regenachtige engeland :P
    ga nu weer echt met je praten, xx

  • 11 September 2008 - 10:53

    Patricia:

    Het uitgaansleven is dus wel okej? En anne je moet niet te sportief gaan doen hea;) Datkan heel schadelijk voor de gezondheid zijn.

    Succes Xx

  • 11 September 2008 - 19:26

    Teun En Anja:

    Je hebt nu geen reden meer om geen foto's meer te maken. Teun en ik hebben je ruimte tot 100 foto's uitgebreid. Maak er gebruik van en laat zoveel mogelijk zien aan ons. Liefs, Teun en Anja

  • 11 September 2008 - 19:46

    Annemarie:

    Bedankt voor de foto's :D, ik ga er van het weekend zeker meer op zetten!
    xxx

  • 11 September 2008 - 20:32

    Irene:

    Hoi Anne,
    Leuk om weer een up- date te lezen van je avonturen in Canada!!
    Het is daar echt prachtig en ik kan me voorstellen dat je alles wilt delen wat je allemaal meemaakt en ziet. We zijn allemaal erg nieuwsgierig dus blijf zo doorgaan!!! Als er tenminste tijd voor hebt, want zo te horen heb je het aardig druk. Ben blij dat je het zo naar je zin hebt!!

    Liefs en tot horens, ziens, Irene en natuurlijk een heeeeeeele dikke knuffel van Jurgen en Mika!!!!!!!!!!!

  • 13 September 2008 - 09:48

    Kees En Wil Vis:

    Hai Annemarie, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Het is daar vast BEEREgezellig :D. Geniet ervan en we komen regelmatig even kijken op je site. Tot dan!

    Kees en Wil Vis

  • 14 September 2008 - 19:33

    Dicky:

    wat heb jij al veel meegemaakt.wij hadden ook een heerlijke vacantie maar kan niet aan jou belevenissen tippen liefs groeten van jaap

  • 15 September 2008 - 20:05

    Mandy:

    wat leuk om te lezen, dat je zoveel dingen onderneemt. leuk. ik blijf je verhalen lezen,ondanks dat ik af en toe, zoals nu, ze wat later lees

    liefs xx mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kelowna

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 16488

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: