Het weekend staat weer voor de deur! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Het weekend staat weer voor de deur! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Het weekend staat weer voor de deur!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

18 September 2008 | Canada, Kelowna

Donderdag 18 september, 14.30: Zo, er zit weer een weekje school op (ja, ik ga hier ook naar school…) Heb binnenkort mijn eerste Spaanse toets, maar omdat ik al 2 jaar Spaans heb gevolgd in NL verwacht ik niet echt dat het heel moeilijk zal worden :). Afgelopen weekend heb ik het wel weer erg druk gehad (ben nog steeds bezig om bij te slapen, maar aangezien het weekend weer voor de deur staat schiet dat niet zo op…).

Donderdag 11 september zijn we weer naar het privézwembad/jacuzzi gegaan, om 22.00 werden we er wel uitgegooid omdat het vanaf dan toch echt stil moet zijn. Op vrijdag en zaterdag zijn we uitgeweest in Kelowna Downtown, naar de club Levels, het waren twee zeer geslaagde avonden! Zaterdag zijn we overdag naar een vineyard (Summerhill Pyramid Winery) geweest, na een korte rondleiding mochten we drie wijnen proeven. Het was niet echt mijn smaak, maar misschien komt dat omdat ze de goedkopere wijnen lieten proeven (?). Voor de avond hadden de roomies van Janet Sushi gemaakt. Het was de eerste x dat ze het gemaakt hadden, maar het was heel goed en knap gedaan!

Er was voor afgelopen zondag Cravin’ Crêpes georganiseerd, wat inhield: breng je bord mee en schuif aan voor crêpes. Nu was ik nog een beetje moe, dus ik bracht mn bord mee en heb eerst even lekker op de bank gehangen! Omdat ik zo lang ben blijven zitten (geen zin om weer naar boven te lopen) wel even geholpen met opruimen. De crêpes waren trouwens wel heel lekker, maar ze werden dan ook gemaakt door de Fransen! 's Middags zijn we met de bus richting Downtown gegaan, want er was een Dragon Boat Festival. Er werden wedstrijden gehouden tussen verschillende boten en verder stonden er kraampjes met eten/drinken, sieraden en kleding. Het was een mooie afsluiter voor al een geslaagd weekend!

Verder is er afgelopen dagen niet zo heel veel gebeurd, aantal keer naar de Starbucks geweest en ontspannen in de Gamesroom waar je kunt poolen, tafelvoetballen en… tafeltennissen! Voor aankomend weekend staan er ook weer een aantal activiteiten op de planning: donderdagavond gaan we wederom naar het zwembad en jacuzzi, vrijdag t/m zaterdag kamperen, zaterdagmiddag varen op het meer en zondag tijd om wat te ontspannen!
Er staan trouwens (eindelijk :-p) weer nieuwe foto’s op!!

xxx

• 18 September 2008 - 21:44

Sabrina:

hey lieverd,

zo te lezen vermaak je je wel:D!! Zeker relax zo'n prive zwembad en jacuzzi hadden we dat in NL maar;)!

spreek je snel weer!

kusss Sabrien

• 19 September 2008 - 08:41

Jolanda:

Hi Anne,

Wat luister jij toch goed naar je familie!

Het blijft echt leuk om je verhalen te lezen! Niet dat ik je anders niet spreek mmar toch.........

Heel veel plezier met je kampeerweekendje, kijk uit voor de beren en heb vooral veel plezier.

Dikke kus,
    Tante Jolanda

• 19 September 2008 - 09:01

Linda:

Hey Anneee!!
    Wat leuk dat je het zo leuk hebt daar! Volgens mij beleef je echt suppppper veel. Heel anders als bij ons, er is nml niet zo veel te doen in de buurt, dus moeten we ons zelf maar vermaken in de pubs, (wat ook niet heel erg is natuurlijk ;))
    Nou, nog veel plezier dit weekend met kamperennn! xx

• 19 September 2008 - 10:55

Eva:

Hoi Anne,

Wat leuk om weer wat te lezen. Zo te zien heb je het erg naar je zin daar. En geniet je met volle teugen. Blijven doen hoor. Veel plezier dit weekend.

Liefs Eva.

• 20 September 2008 - 10:42

Marinus En Amber:

Heej Zussie!

Leuk dat je nog steeds van die verhaaltjes schrijft! Zo blijven we ook hiermee, ondanks dat we elkaar toch nog vaak spreken, goed op de hoogte.

Hoe heb je het kamperen ervaren? Vond je het een beetje leuk of totaal helemaal niks?

Fijn weekend verder!

Dikke kus en liefs,