Halloween in Canada! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Halloween in Canada! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Halloween in Canada!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

08 November 2008 | Canada, Kelowna

Zaterdag 8 november, 12.00: Afgelopen week was een druk weekje, maandag had ik mijn eerste presentatie, woensdag een toets Spaans en vrijdag een midterm (tussentijdse toets) van Multicultural Management die ik nog moest inhalen, omdat ik die gemist had in New York. Maar de drukte van deze week kon de pret van Halloween (op 31 oktober) niet bederven! Voordat we naar New York gingen hadden Ellen, Janet en ik al kostuums gekocht in Orchard Park, wat al voor hilarische momenten zorgde. We konden ze daar namelijk niet passen in pashokjes, dus dan maar in de winkel!! Wel over onze kleren hoor… Ik wist al dat Halloween vanaf een bepaalde leeftijd niet meer eng hoort te zijn, maar (om het netjes te omschrijven) sexy, ik wist alleen niet dat de jurkjes/rokjes zoooooo kort waren! Maar goed… wil je Halloween vieren op de Canadese/Amerikaanse manier, dan passen we ons gewoon aan!

Vrijdag 31 oktober hadden we (Janet, Ellen en ik) om 20.00 afgesproken bij Janet om ons om te gaan kleden. Ik kon het alleen niet laten om van te voren te kijken hoe het stond… en mn pod-genoten hebben het meteen even gekeurd (ik was goedgekeurd). Vervolgens weer omgekleed en bij Janet mn jurkje weer aan gedaan :). Een half uurtje later stonden we omgekleed/haar goed/make-up op klaar, “moeten we zó over de gang :-s?” Zodra we de kamer uitliepen, de keuken in, stond een Japanse delegatie klaar om ons veelvuldig op de foto vast te leggen. Eenmaal de gang op voelden we ons al wat zekerder, want zoooo erg liepen wij er nog niet bij!! We waren best wel beschaafd vergeleken bij de rest :-p, Janet was een sexy bokser, Ellen was sexy Snowwhite (Sneeuwwitje) en ik een sexy nurse (zuster). Na wat te hebben gedronken bij Charlie en de anderen bewonderd (of toegelachen) te hebben zijn we richting de haven vertrokken waar een feest op een boot op ons wachtte. Zoals het op de foto’s wel te zien is, was het super gezellig!! Halloween moeten we in NL ook gaan vieren!! Voor iedereen een excuus (naast Carnaval) om zich te verkleden en om een geweldig feest te hebben :-D. Tegen het einde van het festijn hebben we lekker een broodje gegeten en zijn we richting de Rez (Residence) gaan lopen om uiteindelijk voldaan in bed te belanden.

De volgende dag met een lichtelijk brak gevoel verder gegaan met het voorbereiden van mn groepspresentatie over Canada op maandag. De presentatie verliep niet helemaal zoals ik zou willen, maar ik denk wel dat we het goed genoeg gedaan hebben ;-).

Vandaag ga ik eens lekker een pyjamadagje houden en vanavond waarschijnlijk de clubs in Kelowna onveilig maken. Morgen ga ik misschien schaatsen! Maar daarover wellicht volgende week verslag van haha!

Tot de volgende keer! Xxx

  • 08 November 2008 - 23:49

    Linda:

    Hoi!
    Super leuk dat Halloween. En je weet het he, feestjes op een boot zijn de beste ;)
    Veel plezier nog wat je gaat doen, het is al aftellen ej tot ons volgende avontuur in Deutschland!
    xx

  • 09 November 2008 - 01:00

    Marinus En Amber:

    Heej (schoon)zussie!

    Toch wel leuk om die foto´s van halloween te zien haha. Je ziet er nog niet zo erg uit als je vertelde van de rest ;) Neem je die kleding ook mee naar huis? Kan je nog wel gebruiken voor carnaval in Immitsj :)

    Maak er nog wat van die anderhalve maand!

    Liefs en tot snel

  • 09 November 2008 - 10:14

    Sabrien:

    Hey meis,

    wat een geweldige foto's kan zien dat je je prima vermaakt:)! Als jij nou volgend jaar halloween regelt in NL kom ik feestuh:D!

    -xxx-

  • 16 November 2008 - 23:11

    Evelien:

    Wat zie je er toch lekker uit...(6)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kelowna

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 16485

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: