De tijd vliegt! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Kelowna, Canada van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

25 November 2008 | Canada, Kelowna

Maandag 24 november, 17.30: Gisteren zou ik nog precies een maand zijn in Canada, morgen zit ik hier nog precies 4 weken en woensdag zit ik precies 3 maanden hier… Zoals je ziet begin ik langzaam maar zeker wel een beetje met aftellen! Maar door het besef dat ik hier nog maar eventjes blijf, beleef je alles wel intenser :-). School begint qua drukte nu wel op een hoogtepunt te komen, komende 2 weken staan er een presentatie, mondeling, twee verslagen en twee toetsen op het programma; appeltje eitje dus! De toets waar ik het vorige keer over had heb ik trouwens gehaald! Ook is de milkshake bij me bezorgd (altijd lekker :-p) en hebben Ellen en ik genoten van de Sinterklaasoptocht; machtig mooi hoe de stoomboot aan ballonnen omhoog kwam haha.

Vorige week donderdag hebben we om klokslag 12 uur ’s nachts Marine verrast voor haar verjaardag, compleet met ballonnen en een taart met 20 kaarsjes! Vrijdag was er Party like a Rockstar in de club Levels, waar we natuurlijk voor de dag wilde komen. Uitgedost als echte rocksterren vertrokken we met de bus richting Downtown, wederom een geweldig feest wat eigenlijk te kort duurde! Maar goed, de afterparty bij Hannu maakte veel goed (Last Christmas van Wham! zal altijd een knaller blijven ;-)). Zaterdag hezen de dames zich in een jurk en de heren in een pak, we hadden een Winter Formal (soort gala). Rond 20.00 werden we door een limo-bus opgepikt bij de Residence, van buiten zag het er niet zo decadent uit, maar eenmaal binnen was het wel super vet! De Fransen hadden een fles champagne meegenomen, dus dat maakte het feest helemaal compleet. Na een relaxed ritje van zo’n 20 minuten kwamen we bij de golfbaan aan, waar er een zaal afgehuurd was. Daar hebben we echt heerlijk gegeten en vervolgens nog een feestje gebouwd. Tegen 01.00 werden we weer keurig netjes bij de Residence afgezet. Het was ook heel leuk om iedereen zo netjes te zien!

Zondag hadden we besloten pannenkoeken te bakken, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus zo kwam het dat we met z’n 13en (Nl: Janet, Ellen, Leon en ik; Finland: Hannu; de Fransen: Marine, Vanessa, Sophie en Antoine; Oostenrijk: Barbara en Liane; Japan: Ayako en Junga) pannenkoeken aan het eten waren! Ze bevielen zelfs zo goed dat Ayako het recept aan Ellen heeft gevraagd en natuurlijk ook heeft gekregen :-D.

Deze week ga ik dus veel aan school werken (ik had wellicht ook eerder kunnen beginnen, maar ik werk beter onder stress haha :-p). Desiree en Jennifer, bedankt voor jullie kaartje!! Vind ik echt superlief!

Tot de volgende keer!
Xxx

  • 25 November 2008 - 03:10

    Teun EnAnja:

    Het blijft iedere keer weer leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Vrienden maakt en ook je school niet vergeet. Hoe staat het met de verkering?

    Groeten,


  • 25 November 2008 - 07:13

    Maartje En Rob:

    Echt nog maar heel even daar! Wat vliegt de tijd toch snel. Geniet van de laatste weken en succes met het leren.

    Groetjes uit Tiel,
    Maartje

  • 25 November 2008 - 18:34

    Mandy:

    leuk te lezen dat je stiekem toch wel aan het aftellen bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kelowna

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 16484

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: