Bezoek van het thuisfront :-D - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu Bezoek van het thuisfront :-D - Reisverslag uit Cochem, Duitsland van Annemarie Vis - WaarBenJij.nu

Bezoek van het thuisfront :-D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

10 Maart 2009 | Duitsland, Cochem

Hallo allemaal!

Vorige week is er weinig bijzonders gebeurd, veel gewerkt bij de receptie, maar het was erg rustig. Het weekend was daar en tegen wel heel bijzonder! Ik kreeg voor het eerst visite van het thuisfront, Irene, Kenneth, Jan, Mirjam & Jurgen, Mika en Justin kwamen langs. Wat ik van hun begrepen heb is het park nogal lastig te vinden in het donker, maar tegen de klok van 9 uur waren ze er.

Na een (voor de meeste) goede nachtrust (de jongens waren al om 6 uur wakker) hebben we lekker ontbeten met warme broodjes, belegd met lekkere NL kaas en hagelslag haha. Vervolgens vertrokken we naar het hoofdgebouw, de jongens wilden Linda wel eens aan het werk zien! Als Koos Konijn vermaakte Linda de kinderen en na een fantastisch optreden gingen we lekker zwemmen.
Voor de middag waren er kaartjes gekocht voor op een rondvaartboot (ik meen zelfs de eerste die dit jaar weer vaart). Volgens de gegeven aanwijzingen gingen we op weg… maar wat bleek… we waren verkeerd gestuurd!! Snel reden we alsnog de goede richting op, maar met het moment dat wij de stad inreden, vertrok de boot… :-( Dat was wel even balen, want het was best lekker weer en de omgeving is daar heel mooi! Toen zijn we maar Cochem zelf ingegaan, want daar was ik immers nog niet geweest. Cochem doet een beetje middeleeuws aan en is een mooi stadje om te zien, helaas wat minder geschikt om echt goed te winkelen… Maar goed, Koblenz is een uurtje rijden en schijnt echt helemaal geweldig te zijn dus dat komt nog wel een keer goed.
’s Avonds hebben we lekker gegeten in het buffetrestaurant en in de bungalow een borreltje gedronken. Zo was het ondanks de gemiste boot toch een hele gezellige dag!

Zondag vertrok iedereen ’s middags weer naar huis en toen was het toch wel weer heel stil in huis… Ik vond het in ieder geval een geslaagd weekend!! Linda vond het ook erg gezellig, nu heeft ze eindelijk met de jongens kunnen Ds-en (Mario race kart) :-p Ook zijn onze kasten weer goed gevuld met Nederlandse producten!

Linda en ik begonnen deze week in de gastronomie, eindelijk eens wat anders dan de receptie… Ik merk toch maar weer waar mn hart ligt! Geen zeurende mensen meer dat ze 3 lepels missen, maar die gewoon gezellig een hapje of een drankje komen doen! Gisteren waren er toevallig mensen uit Vinkeveen en dan heb je net even meer om over te praten ;-) Ook hebben Linda en ik weer even een wijntje gedaan, dat lijkt een vast ritueel te worden, om te vieren dat we weer een week verder zijn! We hebben er al een maand opzitten, dus in feite is 1/5 al voorbij :-D. Over 1,5 week komen mijn ouders langs in het weekend en de week erop Linda dr ouders! Nu kan dat nog allemaal, maar we hebben ook te horen gekregen dat er nog 5 stagiares bijkomen, dus 10 in totaal… Maar goed daar verzinnen we qua bezoek wel wat op! Internet werkt trouwens op het moment niet heel goed bij onze bungalow, maar ik hoop jullie allemaal weer snel te spreken! Bedankt voor de kaartjes/berichtjes/krabbels/smsjes!

xxx

ps. Foto's volgen later (wanneer de internetverbinding in onze bungalow weer goed is...)

  • 10 Maart 2009 - 13:12

    Janet:

    Hey meissie!

    Je weekend met je familie klinkt echt heel leuk! Je hebt je toch nog goed vermaakt ;) Ik mis je wel hoor... We moeten snel een datum prikken he?!

    Dikke kus en veel liefs

  • 10 Maart 2009 - 13:52

    Pa En Ma:

    Als wij komen wil ik eigenlijk ook wel varen. Lijkt me wel leuk. Zien jullie hopenlijk met mooi weer.
    Gaan ook wel ff naar Trier. Mag lekker knallen op de wegen in Duitsland heb ik gehoord. Tot gauw.

  • 10 Maart 2009 - 14:03

    Jan, Mirjam, Justin:

    We hebben het erg naar onze zin gehad bij jullie in Cochem.
    Tot gauw weer.

    Liefs Jan, Mirjam en Justin

  • 10 Maart 2009 - 16:55

    Kenneth & Irene:

    lieve anne
    het was erg gezellig en je neefjes hebben genoten. ze vinden het alleen jammer dat de nintendo niet op afstand werkt om samen te gamen met Linda. groetjes kenneth irene jurgen en mika

  • 10 Maart 2009 - 18:26

    Mandy:

    wat een leuk verhaal. leuk dat je bezoek hebt gehad.
    heb al zin om ook langs te komen.
    hangt de foto nog goed? :)

    liefs

  • 10 Maart 2009 - 19:30

    Elles Matthijssen:

    heej Anne!!
    Leuk dat je bezoek gehad hebt!! Alleen niet zo slim om dan de boot te misse he...tjongejonge:P haha
    en linda als koos konijn..dat wil ik toch ook wel ns zien..kun je me geen foto mailen ofzo??(A)
    Er komen nogal wat bezoekjes aan toch! Leuk man!! Veel plezier en geniet ervan!!
    xx Elles

  • 10 Maart 2009 - 19:47

    Evelien:

    Eey Anne:D
    Klinkt allemaal nog erg gezellig! Ben erg benieuwd hoe het er allemaal is!
    Ik wacht op je volgende berichtje;)

    Liefs xxx

  • 19 Maart 2009 - 12:21

    Jolanda:

    He Anne,
    Nog heel even geduld en dan zijn ze er!
    Hoop dat jullie een super weekend hebben met de familie. Beetje zon erbij, voorraadkast weer gevuld en genieten maar.
    Heel veel plezier en geniet ervan.

    Dikke kus & knuffel van Henk & Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Cochem

Annemarie

Actief sinds 31 Aug. 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 16492

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 11 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: